Borta


Som ni märkt har jag varit borta ett tag från Bloggvälden.
Hänt rätt mycket på sistonde så tiden man har fått över har man tagit det lugnt, chillar med polare etc.
Testade WoW (world of warcraft) 10dagar, men inget jag ska börja lira igen.
Det tar för mycket tid och lägger all min tid på min dotter tills hon somnar vilket ger mig för lite tid för att spela wow.

Jag har varit på leklandet i Lund med Alicia och min sambo samt hennes syster och 4barn, hennes mamma var också med.
Vi hade väldigt skoj, min sambos ena systersbarn tog min keps och sprang iväg så det var bara att jaga henne dock ingen lyckad fight man var ju förstor för dom ställningarna!

Det går väldigt bra för mig/oss inom parkourn med, träningar rullar på.
Folket har kommit upp i extremt mycket högre nivå.
TiP Ystad har en show den 20november.
Sist men inte minst vi kommer förmodligen bli sponsrad av ett energidrycks bolag från Malmö :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback